בניית בריכה פרטית

בניית בריכה פרטית

אנשים רבים בעלי בית פרטי עם גינה או דירת גן שיש בה חצר גדולה בוחרים לשדרג את הבית הקיים על ידי בניית בריכה פרטית בחצר שלהם. זה יכול להיות מרצון לשלב באופן קבוע שחיה בשגרת היום שלהם והם מעדיפים לעשות זאת בבית ולא בבריכה ציבורית או משום שיש ילדים ובריכה זה אחד מהפתרונות הטובים ביותר בקיץ הישראלי ולפעמים זה כדי להעלות את ערך הבית משום שהם מתכננים למכור או להשכיר אותו בעתיד ויודעים שזה יעלה את ערך הבית משמעותית ויהפוך אותו לאטרקטיבי הרבה יותר.

מה חשוב לקחת בחשבון כאשר בוחרים להקים בריכה פרטית בחצר

בניית בריכה פרטית זה לרוב לא מוצר מדף של משהו מוכן שבאים קונים ומתקינים בניגוד לקניית בריכה מוכנה אשר מרכיבים אותה לבד בקלות ובמהירות. יש עשרות אפשרויות וכדי לבחור את הבריכה הנכונה חייבים לשקלל מספר פרמטרים למשל גודל הגינה, יש הבדל בין בניית בריכת שחייה בחצר מרווחת וגדולה שיש בה שטח רב לחצר קטנה אשר מגבילה את גודל הבריכה והעיצוב האפשרי. מעבר לגודל יש את הנושא של צורת הבריכה, יש בריכות סטנדרטיות מלבניות אך יש גם בריכות נוספות בסגנון מרובע, עגול ועוד שלל אפשרויות כמו למשל בריכות אקולוגיות אשר לרוב מהוות חלק מעיצוב שלם של חלל הגינה. פרמטר נוסף ומאוד חשוב זה מה מטרת הבריכה, האם היא מיועדת רק לשימוש של בני הבית ואם כן האם לשחייה או סתם להשתכשך בה או שמעוניינים שהיא תהיה חלק מהנוף של הגינה, יש בריכות מיוחדות המשתלבות עם מראה הגינה ויש בריכות אשר לעיתים פשוט נמצאות במרחב ואינן מהוות חלק עיצובי ממנו.

בניית בריכה פרטית, איך עושים את זה נכון

בריכות שחיה פרטיות בדומה לבריכות שחיה ציבוריות מגיעות בצורות וגדלים שונים, מחומרים שונים ועם תוספות שונות. יש בריכות רגילות פשוטות, יש בריכות עם תאורה, כאלו המשולבות עם זרמים בסגנון של ג'קוזי, בריכות אקולוגיות ועוד. הדבר הראשון כאשר מחליטים על בניית בריכה פרטית זה לפנות לאנשי מקצוע אשר ידעו לשאול את השאלות הנכונות כדי לקבל מידע מקסימלי ויבדקו את כל הדברים החשובים והרלוונטיים המשפיעים על הבריכות האפשריות ובהתאם לכך ידעו להמליץ על הבריכה שהכי מתאימה ומדויקת לאותו אדם, לצרכים שלו ושל בני משפחתו וכמובן בריכה שתתאים לאותו שטח נתון עליה היא מתוכננת להיבנות. יש סוגי בריכות ובהתאם לסוג הבריכה יהיה היקף הפרויקט, יש הבדל בין הקמה של בריכה עילית או בריכה שקועה שעל מנת ולהקים אותה נדרש לחפור באדמה, כל הדברים הללו לוקחים זמן. כמו כן חשוב לזכור שבניית בריכת שחיה פרטית דורשת אישורים של הרשות המקומית מה שגם כן יכול להאריך את פרק הזמן שלוקח לבצע את הפרויקט.

 

תוכן עניינים

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

פוסטים קשורים
בריכות פיברגלס
בריכות פיברגלס

בריכות פיברגלס – בתחום הבנייה והשימוש בבריכות שחייה, מפיברגלס הופיעו כבחירה פופולרית, שזכתה לשבחים בזכות העמידות, קלות התחזוקה והוורסטיליות העיצובית שלהן. בעולם ובישראל שוק בריכות