בניית בריכת שחייה

בניית בריכת שחייה

בניית בריכת שחיה זה לא דבר של מה בכך ויש להקדיש מחשבה רבה לנושא טרם התחלת הבנייה. אין ספק שיש הבדלים בין בניית בריכת שחייה בבית המיועדת לשימוש פרטי לבריכה הנמצאת במקום ציבורי כמו קאנטרי קלאב, פארק מים או בית מלון. אם פעם כל נושא בריכות השחייה היה מאוד מוגבל, היו בונים בריכות שחייה בעיקר במקומות ציבוריים ופחות בבתים פרטיים ולכן היו אופציות בודדות לסוג וגודל בריכה, לא היה היצע ואפשרויות כפי שקיימות היום אך לאור כל השינויים שחלו בתחום והעובדה שאנשים רבים בוחרים לבנות בחצר הבית שלהם בריכת שחייה נוצר היצע ומגוון שלא היו קודם לכן.

בנייה של בריכת שחייה פרטית מה חשוב לדעת בנושא

כאשר מחליטים שרוצים בריכת שחייה בבית חשוב לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים כאשר הראשון בהם הוא האם מדובר על הוספה של בריכה לבית קיים או בניית בריכת שחייה כחלק מתהליך של בניית בית או שיפוץ של בית. כמו כן לגודל הגינה יש חשיבות לבחירה של גודל הבריכה ולמרות שהיום ניתן לקנות בריכות מוכנות קלות להרכבה, בריכות המגיעות בגדלים שונים ובאמצעות הרכבה מהירה ופשוטה מקימים בריכה בגינה, יש אנשים אשר מעדיפים לבנות בריכה ולא לקנות בריכה מוכנה, בריכה בנויה זאת בריכה חזקה, יציבה עשויה בטון, פיברגלס או חומר קשיח אחר, כמו בריכה שיש בכל בית מלון, פארק מים וכדומה. בכל מקרה מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע אשר מתמחים בכל מה שקשור לנושא של בניית בריכות שחיה ביתיות, אנשי מקצוע בעלי ניסיון שיודעים להתאים את הבריכה לנתונים בשטח ולדרישות של כל אדם ואדם.

בניית בריכת שחייה ביתית, איך עושים את זה בפועל

כאשר מחליטים על בניה של בריכת שחייה ביתית, קודם כל חשוב לבחור את סוג הבריכה הן מבחינה של העדפה האם בריכה עילית, בריכה שקועה באדמה באופן מלא או בריכה שקועה באופן חלקי, לכל אחת מהאופציות יתרונות וחסרונות. כמובן שצריך לקחת בחשבון למי מיועדת הבריכה ומה השימושים בה, מה מצב הקרקע ולא פחות חשוב להוציא את האישורים הנדרשים. אחרי שמחליטים איזה בריכה בדיוק בונים מבחינת גודל, החומרים ממנה היא עשויה, איזה פילטר לבריכה ומערכת חיטוי וכמובן שיש אישור נדרש יוצאים לדרך של הקמת הבריכה עצמה. אם יש צורך לחפור באדמה חופרים ומתקינים יסודות, במידה והבריכה היא מבטון יוצקים את הבטון ואם היא מפיברגלס מביאים את הגוף. טרם כל זאת דואגים לנקודות חשמל וצנרת. אחד מהשלבים החשובים שאסור לדלג עליו זה בדיקת האיטום הבסיסית רק לאחר שלב זה מבצעים איטום מלא של הבטון. לאחר שלב האיטום שמים טיח ומבצעים את כל הגימורים כולל החיפוי שנבחר. בסיום מחברים את הבריכה למערכות הסינון ובודקים שהכל עובד בצורה תקינה.

 

 

 

תוכן עניינים

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

פוסטים קשורים
בריכות פיברגלס
בריכות פיברגלס

בריכות פיברגלס – בתחום הבנייה והשימוש בבריכות שחייה, מפיברגלס הופיעו כבחירה פופולרית, שזכתה לשבחים בזכות העמידות, קלות התחזוקה והוורסטיליות העיצובית שלהן. בעולם ובישראל שוק בריכות