משאבה לבריכה בייתית

משאבה לבריכה ביתית

בריכת שחיה ביתית היא אחד ממקורות ההנאה לחובבי המים והשחייה ואפילו מהווה אחת מהאטרקציות הכי טובות כאשר יש ילדים, שכן בחודשי הקיץ הבריכה מאפשרת בילוי מהנה, כיפי ומרענן בין אם מדובר על הילדים לבד או עם חברים ואפילו אירוח של בני משפחה. יחד עם זאת חשוב לזכור שבריכה זה משהו שצריך לתחזק ולדאוג לו, היא יכולה להוות גם מקור לבעיות בריאות בעיקר בשל הסיבה שמים עומדים ומים שיש בהם חומרים אורגניים מהווים כר פורה להתפתחות חיידקים. בין אם מדובר בבריכת שחיה בנויה או בריכת שחיה המורכבת לבד יש צורך לדאוג לניקיון של הבריכה באופן שוטף, לזרימה של מים באופן קבוע וזאת עושים על ידי כך שמתקינים בה משאבה מיוחדת המותאמת לכך.

משאבה לבריכה ביתית, מה המטרה שלה

משאבה של בריכה ביתית היא החלק הכי מרכזי וחשוב בהפעלה של בריכת השחייה בצורה תקינה ונכונה. היא אחראית על מכלול דברים הקשורים לבריכה, בין היתר התחזוקה שלה שכן ניקוי המים מתבצע בעזרת סירקולציה של מים הן לצורך סינון המים מלכלוכים שונים הנמצאים בהם והן לצורך חיטוי שלהם. יש הבדלים בין משאבות לשימוש ביתי למשאבות המתאימות לבריכות גדולות וציבוריות בין היתר הבדלים בחומר ממנו הן בנויות פלסטיק או מתכת, הגודל ונפח העבודה שלהן שכן יש הבדל משמעותי בין משאבה שצריכה לסנן כמה אלפי ליטרים של מים למשאבה שצריכה לסנן עשרות אלפי ליטרים של מים. משום שיש סוגים שונים של משאבות כך גם השימוש הוא משתנה בהתאם לסוג המשאבה. המשאבה שואבת את המים מהבריכה, מים משומשים אשר יכולים להכיל לכלוכים שונים כמו שיערות, עלים, חול וכדומה אלו דברים העלולים לפגוע במשאבה ולכן יש מסנן מסוים המותקן ומונע מאותם חומרים לחדור למשאבה ולפגוע בה.

איזה סוגי משאבות ניתן למצוא בשוק נכון להיום?

יש סוגים שונים של משאבות לבריכות ביתיות יש משאבה חיצונית ויש משאבה טבולה אשר בין היתר מסייעת לרוקן את הבריכה ממים בשעת הצורך, יש משאבות להתקנה עצמית מהירה, יש משאבות משולבות עם מערכת מלח לטיהור המים, משאבות לסינון חול, משאבות חום לחימום המים ושמירה על טמפרטורה קבועה. כל משאבה באשר היא חשוב שתתאים לגודל הבריכה ולא פחות חשוב לצרכים השונים של המשתמשים בבריכה למשל עד כמה הם רוצים להתעסק בניקוי המשאבה או החלפת הפילטר, האם חשוב להם שהמים יהיו בטמפרטורה מסוימת או שלא, מה התקציב, האם רוצים משאבה בפני עצמה או משאבה משולבת עם עוד פונקציות וכדומה. מומלץ להשקיע במשאבה טובה ואיכותית ולא להספק במשאבה הזולה ביותר שאפשר למצוא משום שמשאבה טובה ואיכותית שומרת על איכות המים לאורך זמן, חוסכת החלפה מיותרת של מים וכמובן שלרוב תחזיק מעמד ותשרת אתכם תקופה ארוכה ולא תתקלקל מהר.

למידע נוסף ראו גם: ציוד לבריכות שחייה

 

תוכן עניינים

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

פוסטים קשורים
בריכות פיברגלס
בריכות פיברגלס

בריכות פיברגלס – בתחום הבנייה והשימוש בבריכות שחייה, מפיברגלס הופיעו כבחירה פופולרית, שזכתה לשבחים בזכות העמידות, קלות התחזוקה והוורסטיליות העיצובית שלהן. בעולם ובישראל שוק בריכות