בריכות אינטקס

בריכות אינטקס הסוגים הפופולריים ביותר ב 2021

בריכות אינטקס הסוגים הפופולריים ביותר ב 2021 – בריכות אינטקס המובילות בארץ ובעולם, בקיץ של שנת 2021 יצאו עם המון שינויים גדולים גם מבחינת החומרים, הן מבחינת הרכב הבריכות עצמן, ובמאמר זה נציג את רובם.

בריכות אינטקס מדגם ULTRA XTR חזרו בגדול למלאי, לאחר כל תקופת הקורונה הקשוחה שטלטלה את העולם ומסרבת להסתיים, ועכשיו חברת אינטקס מעניקה שנתיים אחריות על הדגם הפופולרי הזה. לצידו, בריכות אינטקס בעצם מחזירים למלאי את כל דגמי הבריכות שלהם ובגדול, להנאת חובבי בריכה ביתית.

בריכות אינטקס כוללות הרבה סוגים שונים של בריכות:

בריכת עמודים, בריכת אולטרה עגולה או מלבנית, בריכת צינורות עגולה או מלבנית, וגם בריכת שפה מתנפחת.

בריכת אינטקס דגם ULTRA XTR

בריכות אינטקס מדגם ULTRA XTR הן בריכות עמודים חדשות ובטיחותיות שיחזיקו לשנים רבות וארוכות, כומ כן חברת אינטקס מעניקה עליהן שנתיים אחריות. הבריכות עוברות ציפוי כפול של העמודים המחזיקים ותומכים  את הבריכה, מה שמונע היווצרות של חלודה עליהם. כמו כן, החברה יצרה יריעות PVC חזקות הרבה יותר משנים קודמות, בנוסף לשנתיים אחריות גם עליהן וגם על תפירת היריעה במקרה הצורך.

בריכת אולטרה מלבנית XTR מדגם מספר INTEX 26356 מגיעה באריזה יחד עם משאבת חול ייחודית שמכילה 1200 גלון, סולם בטיחותי, כיסוי מקורי לבריכה של חברת אינטקס וגם תחתית לבריכה. מידות הבריכה במידות 5.49X2.74X1.32

בריכת אינטקס אולטרה מלבנית XTR מדגם INTEX ULTRA 26364 רק השנה הגדילה את גלון משאבת החול ל2100, ומוסיפה במארז  ציוד לבריכה הכולל סולם בטיחותי, כיסוי וגם תחתית לבריכה כידוע. הבריכה במידות 7.32X3.66X1.32

דגם INTEX 26374 היא עוד דגם מתוך בריכות אינטקס הפופולריות ומגיעה במידות 9.75X4.66X1.32, מבחינת ציוד לבריכה המארז כולל משאבת חול שמכילה 2800 גלון, כיסוי ותחתית לבריכה וסולם בטיחותי כמו השאר.

דגמים של בריכות אינטקס לכל מטרה ואירוע

לחברה שמייצרת את בריכות INTEX הידועות והפופולריות, יש גם מגוון של מתנפחים לאירועי בריכה שונים, כמו בריכות לגינה, למסיבת רווקות או רווקים, מסיבות בריכה של חברים או משפחה וגם ימי הולדת לגילאים שונים, ילדים או מבוגרים.

לחברת אינטקס שמתמחים בבניית בריכות שחייה וציוד לבריכה יש הרבה סוגי מתנפחים:

מצופים

גלגלי מצוף לכלל הגילאים, מיטות מים, אבובים, מצופים לידיים וכווסט להלבשה, כמו כן גם כורסאות שצפות במים והליכונים מתנפחים לפעוטות שלא הולכים עדיין ורוצים להנות בבריכה גם כן.

משחקי מים

כאמור, חברת אינטקס מתמחים בכל ציוד שקשור לבריכה, בין אם בריכה ביתית עצמה, לבין אם ציוד מתנפח שמיועד לבידור ואירועים. מבחינת משחקי מים יש שלל של משחקים כמו כדור ים, עיוטרים לתחתית של בריכות אינטקס לצלילה, חיות או סירות מתנפחות לרכיבה ועוד.

צלילה

חברת הבריכות אינטקס מייצרת גם ציוד צלילה לכל הגילאים, כמו משקפות, סנפירים, שנורקלים וערכות צלילה כוללות, מה שמעניק לכם את החופש להיות עם אינטקס גם בים ולא רק בבריכה ביתית או ציבורית.

ציוד לבריכה אינטקס ובכלל

למרות שכל בריכה ביתית של אינטקס מגיעה במארז מוכן עם הציוד המתאים לה לתחזוק הבריכה, אך לעיתים הציוד נהרס או נאבד ועלינו לרכוש חדש כדי להמשיך להנות מהבריכה שלנו. לכן נמכרות משאבות חול, אוויר ופילטרים לבריכה גם בנפרד.

PRISM

השנה, הדגם היוקרתי הורחב לאפשרויות נוספות ומגיעות כעת לא רק בצבעי כחול ותכלת, אלא גם בגווני אפור לבחירתכם.

כמו כן, עקב הדרישה של שוק הלקוחות הישראלי לשדרוג הדגם הפופולרי ביותר של אינטקס,

  • הדגם INTEX 26790 נוסף השנה בגודל חדש של 4X2 בעומק 1.22.
  • הדגם INTEX 26784 מגיע במידות חדשות של 3.00X1.75X80, יחד עם משאבה 530 גלון וסולם במארז. בריכה זו מתאימה מאוד גם לילדים בוגרים עקב המידה הקומפקטית והחדשה שלה.
  • כמו כן גם דגם INTEX 26788 שיוצר עקב דרישה ובקשות רבות של השוק, היא בריכה אולטרה מלבנית במידה 4.00X2.00X1.00.

דגמים נוספים של "פריסם" במידות המחודשות הם:

  • דגם INTEX 26792- בריכה אולטרה מלבנית במידות קומפקטיות חדשות 4.88X2.44X1.07 ארוזה עם משאבה של אלף גלון, סולם, כיסוי ותחתית לבריכה.
  • בריכה אולטרה מלבנית דגם INTEX 26352 במידות 5.49X2.74X1.32 שמגיעה עם משאבת חול 1200 גלון, סולם, כיסוי ותחתית לבריכה.
  • בריכה אולטרה מלבנית דגם INTEX 26362 במידות 7.32X3.66X1.32 מגיעה עם משאבת חול 2100 גלון, סולם, כיסוי ותחתית לבריכה.
  • בריכה אולטרה מלבנית דגם INTEX 26372 במידות 9.75X4.66X1.32 דגם שמגיעה עם משאבת חול 2800 גלון, סולם, כיסוי ותחתית לבריכה.

בריכת צינורות

אם אתם מחפשים מידה נוחה לשטח הבית הקומפקטי מאחר ואין ברשותכם שטח גדול כמו חצר למשל, הדגם העגול INTEX 26716 במידה 3.66X0.99 יתאים לך בדיוק. הבריכה אמנם קומפקטית אך גדולה ועמוקה דיו להנאה של מבוגרים וילדים יחדיו, כך שגם הם ירגישו שהם לא צריכים לפחד יותר מהמים העמוקים בבריכה ויכולים ליהנות יחד עם המבוגרים באותו השטח.

כמו כן, בריכות משחקים לילדים אמנם התחילו כבר בשנת 2013 בתור גימיק מגניב לאירועי ילדים בלבד, ומאז זה רק הפך ללהיט שרוצים ממש בכל בית, במיוחד בשנת הקורונה שהשאירה את כולם בבתים.

את מוצרי INTEX ניתן למצוא בחנויות מובחרות ברחבי הארץ

במידה והנכם מעוניינים לקבל שירותים אחרים כגון בניית בריכת בטון אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ואנו נפנה אתכם לאדם או לחברה המתאימה ע"פ מיקום הבריכה והתקציב שלכם

תוכן עניינים

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

פוסטים קשורים
בריכות פיברגלס
בריכות פיברגלס

בריכות פיברגלס – בתחום הבנייה והשימוש בבריכות שחייה, מפיברגלס הופיעו כבחירה פופולרית, שזכתה לשבחים בזכות העמידות, קלות התחזוקה והוורסטיליות העיצובית שלהן. בעולם ובישראל שוק בריכות