בריכות לגינה

בריכות לגינה בחירת המידה הנכונה

בריכות לגינה בחירת המידה הנכונה – בחירת בריכה לגינה היא בהחלט לא משימה כל כך פשוטה, כאשר לכל גינה ולכל בריכה יש גודל אחר וצורה אחרת. במאמר הבא נעזור לכם עם בחירה של בריכה לגינה במידה המתאימה לכם ביותר.

קודם כל, חשוב לציין שאסטרטגית זה יהיה הזמן הטוב ביותר לרכישת אביזי קיץ, מהסיבה הפשוטה שהנהירה הגדולה לחנויות לרכישת דברים לקיץ וגם בריכה לגינה- יהיו בעונת הקיץ בהתאם. על כן, כאשר אתם רוכשים בעונות האחרות אתם עשויים להיות מופתעים מהבדלי המחירים והיצע המלאי.

ישנם סוגים רבים של בריכות וכך גם מותגים וחברות שמייבאות ומייצרות אותן, כמו בסטוואי, אינטקס ועוד.

בריכה לגינה זה באמת תענוג צרוף, אך לפני שאתם ניגשים למלאכה של רכישה ובניית בריכה ביתית, עליכם לדעת בדיוק למה לצפות ומה לתכנן.

מגוון של גדלים וסוגים

קודם כל, עליכם לדעת מה גודל הבריכה הרצוי בגינה שלנו, תוך כדי שיש להתחשב בגודל הגינה עצמה ומה בדיוק נכנס בה. אחד הדברים החשובים שיש לקחת בחשבון הוא שלרוב הגודל הכתוב על פרסום הבריכות הוא גודל שטח מי הבריכה נטו, ללא הדפנות התומכות, העמודים או רגלי הבריכה. לדוגמא: בריכה ברוחב של 2 מטרים על 4 מטרים אורך תהייה רחבה הרבה יותר מאשר 2 מטרים, כאשר נוסיף לה את הרגליים לתמיכה ועמידה על הבסיס. לכן יש להתחשב בגודל הנוסף של התמיכה כאשר אתם מחשבים מידות של בריכה שתוכל להיכנס לשטח הגינה שלכם.

בריכה לגינה כיום יכולה להגיע במגוון של גדלים וצורות: ישנן בריכות עגולות וישנן מלבניות, כאשר אין הבדל באיכות וסוג הבריכה אלא שאלו הן שתי הצורות הנפוצות בארץ והכל תלוי בגודל השטח בו אתם רוצים למקם את הבריכה.

לא די בתכנון גודל הבריכה בלבד

בנוסף לתכנון גודל מתאים של בריכה לגינה, עליכם לקחת בחשבון את התוספות כמו דק איפאה לבריכה, פרגולה להצללה נגד קרני השמש בשיא עונת הקיץ. כדי לקחת בחשבון את כל אלו, עליכם לחשוב היטב האם אתם גרים בבית פרטי או בקומת קרקע של בניין דירות? אם כך, האם קיימת הצללה לקומה שמעליכם, כזו שעלולה להפריע במידה ואתם רוצים לקחת בחשבון גם התקנת פרגולה בתהליך בניית בריכה ביתית בחצר שלכם.

בנוסף, יש לקחת בחשבון ציוד נוסף כמו משאבה, רובוט וכדומה אשר כל אחד מהם תופס מקום בגינה גם כן.

ישנה כדאיות רבה בהצטיידות באביזרים אלו לצורך שמירה על איכות מי השחייה בתוך בריכה לגינה, כמו כן גם על הניקיון מפני מזיקים, לכלוכים כמו עלים ופירורים וחיידקים שנמשכים למים עומדים.

לצורך הפתרון של מים עומדים שמושכים אליהם מזיקים בלתי רצויים כדאי להחזיק במשאבה אשר תרוקן את המים משטח הבריכה, תסנן ותטהר אותם. בבריכות שבשימוש פחות תקוף וכאלו שמרוקנים אותן לעיתים קרובות, אין צורך במשאבה. עם זאת, ציוד כמו רובוט לניקוי הבריכה ישפשף ויקרצף לכם את קרקעית הבריכה מלכלוכים שמצטברים שם קבוע, ללא קשר למים עומדים או לא. בריכות כאלו הן לרוב גם בריכות ילדים, כאשר ידוע שילדים עושים פיפי בבריכה ופולטים נוזלים אחרים כמו ריר ונזלת, ולכן יש צורך בריקון בריכת הילדים מיד בתום השימוש בה.

סוגי הבריכות לגינה והשימוש בהן

בריכה לגינה היא בהחלט תענוג וריענון, בייחוד בימות הקיץ החמים של ארצנו. זה מאפשר לנו תחושת חופש ושלווה ממש בחצר בתינו ללא צורך לנסוע למקום מרוחק כמו צימר למשל, וללא הוצאה כלכלית גבוהה חוץ מהתחזוקה של בריכה לגינה עצמה. ישנם כמה סוגים של בריכות שמהם אפשר לבחור את המתאימה לכם ביותר.

  • בריכות עמודים שהן לרוב ניידות וניתנות למעבר דירה לשטח אחר בקלות מגיעות לרוב בגדלים סטנדרטיים של 3 על 3 או 3 על 4.
  • בריכות אולטרה שהן לרוב גדולות יותר, אך גם הן בריכות עמודים. לרוב הגדלים שלהן עולות על 4 מטרים ומתאימות למי שמתאמן בשחייה מרובה והתעמלות.
  • בריכות מתנפחות אשר לרוב נפוצות בקרב משפחות עם ילדים, היתרון בהן הוא שיש צורך רק בניפוח ומילוי המים עד תום השימוש ועל כן הן לא צריכות לעמוד מקובעות לשטח הגינה ברוב ימות השנה. בהתאם, הבריכות הללו קלות וקטנות יחסית.
  • בריכות בטון הן קבועות כמובן, כיאה לחומר הגלם, והן מיועדות יותר לשימוש של בריכות ציבוריות, מאשר לשימוש ביתי. אלא אם אתם בעניין של בריכות לגינה סופר ענקיות ויש ברשותכם את השטח המתאים.
תוכן עניינים

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

פוסטים קשורים
בריכות פיברגלס
בריכות פיברגלס

בריכות פיברגלס – בתחום הבנייה והשימוש בבריכות שחייה, מפיברגלס הופיעו כבחירה פופולרית, שזכתה לשבחים בזכות העמידות, קלות התחזוקה והוורסטיליות העיצובית שלהן. בעולם ובישראל שוק בריכות